The Wall Street Journal звинуватили в "джинсі" та завищенні тиражів

13.10.2011, 14:49
The Wall Street Journal звинуватили в
62eef64caeac837323e53dcbbdc9c0fa.jpg

The Wall Street Journal, видання, яким володіє медіамагнат Руперт Мердок, опинилося в епіцентрі скандалу. Поширену думку про високі стандарти західної журналістики і медіабизнесу поставлено під сумнів

The Wall Street Journal звинуватили в "джинсі" та завищенні тиражів
Газета The Guardian, яка є однією з найбільших у Великобританії, звинуватила американське ділове видання The Wall Street Journal (WSJ) в публікації прихованих рекламних матеріалів і накрутці тиражів.

Як повідомляє The Guardian, внаслідок журналістського розслідування виданню вдалося роздобути докази, які підтверджують, що WSJ перераховувала на рахунки європейських компаній гроші, призначені для таємної скупки тисяч копій газети за заниженою ціною. Потім ці примірники безкоштовно поширювалися в європейських країнах, що призводило до завищення реальних продажів тиражів газети.

Подібна співпраця між виданням і компаніями закріплювалося у вигляді письмового договору. В одному з таких контрактів, який вдалося дістати The Guardian, WSJ зобов'язалася публікувати статті, які в прихованій формі рекламували діяльність компаній-партнерів видання. Деякі співробітники звинуватили керівництво газети в порушенні журналістської етики і загрозі репутації видання.

Внутрішня електронна переписка і документи вказують, що ініціатором цієї схеми був Ендрю Лангхофф, європейський керуючий директор Dow Jones & Co (компанія-засновник WSJ), яка була куплена News Corporation Руперта Мердока в липні 2007 року. Лангхофф подав у відставку у вівторок, 11 жовтня.


Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини

ИсторииКогда дети молчат. Как выжить после изнасилования