RU

Абрамович подав до суду на журналіста Reuters через книгу про Путіна

23.03.2021, 20:11
Абрамович подав до суду на журналіста Reuters через книгу про Путіна - Фото
Роман Абрамович. Фото: EPA

Російський олігарх  Роман Абрамович подав до суду на американське видавництво HarperCollins і репортера агентства Reuters через книгу, де йдеться про те, що Абрамович купив англійський футбольний клуб "Челсі" за вказівкою російського президента Володимира Путіна. Про це повідомляє Reuters.

Читайте нас в Telegram: перевірені факти, тільки важливе

Йдеться про книгу "Люди Путіна" авторства Кетрін Белтон, яка зараз є кореспонденткою Reuters у Лондоні. У книзі розповідається про прихід до влади Путіна та його оточення з числа колишніх співробітників КДБ.

Адвокати Абрамовича, які базуються в столиці Великої Британії, опублікували заяву, в якій стверджується, що книга "містить низку помилкових і наклепницьких тверджень". Зокрема, в книзі, на думку захисників олігарха, помилково стверджується, що Абрамович "діяв корумповано", також у ній містяться "помилкові заяви" про придбання і діяльність футбольного клубу "Chelsea".

У книзі автор передає слова колишнього помічника Путіна Сергія Пугачова, який сказав, що Путін розглядав придбання "Челсі" як можливість підняти авторитет Росії й посилити її вплив.

Видавництво HarperCollins заявило, що збирається "рішуче" відповісти на позов, захищаючи "право повідомляти про питання, які мають значний суспільний інтерес". У заяві йдеться, що "Люди Путіна" представляє собою "авторитетну, важливу і ретельно підготовлену працю про сучасну Росію".

  • У 2019  повідомляли, що засновник хімічної компанії Ineos Джим Реткліфф заявив про намір придбати ФК "Челсі" у Абрамовича.

Читайте також: Історії спецслужб. Як Путін зламав кращого друга

Вадим Ребрина
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини