Артема Шевченка зняли з посади голови телеканалу ТВі

26.07.2013, 21:25
Артема Шевченка зняли з посади голови телеканалу ТВі - Фото
bfa87ef0080cb03c3ed9f201230fd39b.jpg

Колишній директор ТВі Артем Шевченко, який наразі перебуває у відпустці за кордоном, заявив, що йому невідомо про зміни в керівництві каналу

Керівником ТОВ Телерадіокомпанія Телерадіосвіт (телеканал ТВі) замість Артема Шевченка став В'ячеслав Басович. Про це свідчать дані Єдиного державного реєстру.

За інформацією джерел інтернет-видання Телекритика, зміни в держреєстрі відбулися два тижні тому. При цьому керівником ТОВ Медіа інфо, котрий є власником ТВі, залишився Олег Радченко.

Журналісти відзначають, що новий керівник ТВі Басович є керівником ТОВ Стілметалгруп НТ (Одеса), ТОВ Кредит Консалт груп (Одеса) та Агроімпульс АС (Миколаївська область).

Артем Шевченко повідомив, що йому нічого невідомо про зміни в керівництві каналу. Зараз він знаходиться у відпустці за кордоном. У прес-службі каналу, обіцяють прокоментувати цю інформацію в понеділок.

Нагадаємо, у квітні на телеканалі ТВі відбулися зміни. Новим інвестором був оголошений Олександр Альтман. Власнику каналу Костянтину Кагаловському доступ на канал нове керівництво заборонило. Також було звільнено генерального директора ТВі Наталю Катеринчук. Замість неї посаду зайняв Артем Шевченко, якого було внесено до держреєстру як правомочного гендиректора каналу. Кагаловський вважає це рейдерським захопленням і має намір повернути контроль над каналом. Близько 30 співробітників ТВi звільнилися за власним бажанням.

Джерело: Телекритика

Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини

Выборы в Беларуси"Уже народ, а не народишко!". Как выборы-2020 изменили Беларусь