28.03.2019, 14:07

Порошенко виграв суд у Бі-бі-сі: вибачилися й заплатять

Порошенко виграв суд у Бі-бі-сі: вибачилися й заплатять - Фото

В Адміністрації президента назвали брехнею й фейком статтю агентства про те, що Порошенко заплатив за зустріч з Трампом; тепер це визнав і суд

Британська загальнонаціональна громадська телерадіомовна організація Бі-бі-сі вибачилася перед президентом Петром Порошенком і погодилася виплатити йому відшкодування репутаційного збитку. Про це пише сайт BBC Україна.

Справа слухалася в Високому суді Лондона.

Йдеться про вибачення за некоректний матеріал, в якому автор з посиланням на "високопоставлений співробітник української розвідки в адміністрації президента України" стверджував, що Порошенко заплатив за організацію особистої зустрічі з американським колегою Дональдом Трампом. Нібито на той час адвокат президента США Майкл Коен отримав якийсь таємний платіж в розмірі $400 тисяч.

На Банковій цю інформацію назвали відвертою брехнею, наклепом і фейком, після чого почали вимагати спростування і подали в суд на BBC за наклеп.

Статтю агентство опублікувало в травні 2018 року, але пізніше, коли піднявся скандал, її видалили з сайту. Цей фейк також озвучили в телевізійній програмі BBC.

У Порошенка заявили в 2018-му, що українсько-американський саміт у червні 2017 року було організовано виключно через офіційні дипломатичні канали, в тому числі посольством України в США.

Відправити:
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl + Enter.