Новина дня: боротьба за ТВі загострюється

25.04.2013, 17:36
Новина дня: боротьба за ТВі загострюється - Фото
Костянтин Кагаловський та Олександр Альтман - два інвестори, які борються за ТВі

Поставити крапку в суперечці за контроль над каналом може тільки суд - наведені аргументи не дають переваги жодній зі сторін

Скандал  навколо телеканалу ТВі продовжує обростати новими подробицями і деталями. Сьогодні старі і нові інвестори каналу дали дві прес-конференції, повідомивши багато нового. Однак події в цілому залишаються напруженими - журналісти не виходять в ефір, а позиції інвесторів набувають все більш емоційний характер.

Нові інвестори

Протягом останніх днів державний реєстр кілька разів змінював прізвища власників і менеджменту ТВі. Звучали різні оцінки, чому так відбувається. При цьому обидві сторони вбачали в цьому корупційний підтекст. На прес-конференції нового інвестора 
Олександра Альтмана стало відомо, що за цим фактом порушена і розслідується кримінальна справа.

Гендиректор компанії Медіаінфо Олег Радченко зазначив, що раніше кілька разів "були внесені зміни до Державного реєстру про зміну керівника 
Шевченка та Радченка на Катеринчук (попередній гендиректор каналу, - ред.)". "Це тривало кілька годин. Потім реєстратор все це повернув назад, бо документи виявилися фіктивними, порушено і розслідується кримінальна справа", - повідомив він.

Колишній директор каналу Наталія Катеринчук на прес-конференції пізніше повідомила, що дійсно вчора рано вранці вона відвідала з юристом Голосіївську адміністрацію, де "нас прийняв один з реєстраторів, переглянув документи і зробив свої дії". "Я підписала документи. Нам сказали, що все гаразд і ми вийшли", - сказала Катеринчук.

Альтман про цензуру на ТВі

На момент публікації директором каналу залишався Артем Шевченко

<a href="http://liga.net/">Источник</a>
, призначений новим керівництвом ТВі. Власники каналу кажуть, що факт підробки документів стороною минулих менеджерів будуть розслідувати правоохоронні органи. У той же час вчора стало відомо, що міліція відкрила справи за фактом самоправства, пов'язаного з тим, що новий менеджмент ТВі раніше відмовився пустити співробітників каналу в офіс.

Крім того, на прес-конференції новий інвестор Альтман пояснив, чому потрібно було
в терміновому порядку міняти керівництво каналу. "Чому так швидко відбувся цей обмін акціями і чому так швидко сталася ця подія - мені абсолютно достовірно відомо було, що канал готується до продажу... Кому - ви можете самі здогадуватися. Були певні кроки для цього зроблені. Він чистився, він підготовлявся до продажу. Крім того, за моєю інформацією, пан Кагаловський тиснув на журналістів, щоб вони зробили репортажі дуже негативні про пана Хорошковського, і при цьому він не дозволяв їх випускати в ефір", - сказав Альтман.

Старі інвестори

"Між мною і Альтманом ніколи не було ніяких домовленостей з приводу ТВі. Альтман зроду не мав ніякого відношення до каналу", - заявив на прес-конференції старий інвестор ТВі
Костянтин Кагаловський

<a href="http://liga.net/">Источник</a>
.

Разом з тим, за його словами, спільний бізнес з Альтманом - був, але був дуже дрібним. "Була дрібна компанія, де був російський інвестор в Петербурзі, володів 50% якогось бізнесу. Запросили вони мене, Альтмана і Гусинського 100 років тому в цю компанію. Я до цієї нісенітниці серйозно не ставився. Це був не мій рівень. Серйозних бізнес-відносин з Альтманом у мене не було... Була Кіпрська компанія, де ми були втрьох акціонерами. Але я навіть не знаю, чи функціонує вона зараз - грошей від неї ніхто не бачив. Це дрібна тема", - сказав Кагаловський.

При цьому він зазначив, що компанія Вілкокс, якій належав ТВі, ніяких довіреностей на дії з каналом не давала. "Те, що Альтман під дурня косить... Моя гіпотеза - довіреність підроблено. Це кримінальний злочин в будь-якій країні - в Україні, Росії, на Кіпрі і так далі", - сказав він.

При цьому він зазначив, що українська влада йому не заважає.

У свою чергу юрист Андреас Софоклеос, який нібито представляє інтереси компанії Wilcox Ventures LTD, що володіє 99% телеканалу ТВі через компанію Медіаінфо, на прес-конференції зазначив, що він "уповноважений від Нікії Ортодоксії заявити про те, що ніякого доручення на ім'я цього пана (Кагаловського , - ред.) не було оформлено від імені компанії Вілкокс". "Компанія просить цього пана, якщо він вважає, що все законно, погодиться на експертизу, яку проведуть експерти, щоб довести, що документ - фальшивка. Мабуть, тому він не хоче показувати документ", - сказав Софоклеос.

Відповідаючи на запитання, чи є у нього довіреність від компанії Вілкокс представляти інтереси компанії, Софоклеос зазначив, що "говорив по телефону і отримав таке право". "Якщо потрібно, Нікія сама прилетить до Києва і підтвердить інформацію за дорученням", - сказав Софоклеос. Проте підтвердити документально свої повноваження на прес-конференції юрист не зміг.

Сам Кагаловський на прес-конференції сказав журналістам про свої подальші плани так: "Вибачте, але я не на сповіді. Я ж не схожий на ідіота. Вибачте".

Крім того, коментуючи роль колишнього директора ТВі
Миколи Княжицького

<a href="http://liga.net/">Источник</a>
в ситуації навколо каналу, Кагаловський сказав, що йому соромно перед Арсенієм Яценюком

<a href="http://liga.net/">Источник</a>


<a href="http://liga.net/">Источник</a>
, якому він радив Княжицького в якості депутата. При цьому, за словами Кагаловського, новий інвестор "захопив канал" для того, щоб приховати документи часів роботи його директором Княжицького. "Деякі товариші дізналися, що ми зібралися проводити аудит на каналі, і стали проявлятися якісь речі, що стосуються колишнього гендиректора, то однією з мотивацій (нових власників, - ред.) було захопити офіс і документи, щоб вони зникли, щоб приховати все, що відбувалося", - сказав Кагаловський.

Поки інвестори з'ясовують стосунки і готуються до судових розглядів, ситуація на каналі продовжує загострюватися. Журналісти не мають наміру згортати страйк і висунули інвесторам нові вимоги. Тепер вони вимагають відсторонити директора каналу Артема Шевченка та директора компанії Медіаінфо Олега Радченка від займаних посад до з'ясування всіх подробиць конфлікту. Крім того, журналісти виступили проти цензури на каналі. Проте вже очевидно, що поставити крапку в розгляді за право володіння каналом може тільки суд,
але розгляди можуть зайняти кілька років, відповідно журналістам вже скоро доведеться переглянути свої плани щодо страйку.

Нагадаємо, днями телеканал ТВі змінив власників. Це супроводжувалося скандалом. Інвестора каналу Костянтина Кагаловського поставили до відома, що він більше не зв'язаний з каналом. Новим інвестором став Олександр Альтман. Також звільнена генеральний директор ТВі Наталя Катеринчук. Замість неї цю посаду зайняв Артем Шевченко. Як доказ законності рішень прес-служба розмістила документ з зборів каналу. Шевченко внесений до держреєстру як правомочний директор ТВі.

Нове керівництво заявило, що попередній власник планував продати канал бізнесменам, пов'язаним з владою. Однак сам Кагаловський називає те, що відбувається рейдерським захопленням і має намір повернути контроль над каналом. На його думку, всі документи нового власника - підробка. Частина журналістів каналу підтримала Кагаловського і вирішила не виходити в ефір.

Досьє на Костянтина Кагаловського

Досьє на Олександра Альтмана

Що з ТВі: рейдерське захоплення або захист від поглинання владою


Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини

Как хорошо ты знаешь политическую кухню Николаева? Восемь вопросов с призами