Названо видання-рекордсмени за кількістю джинси перед виборами

Названо видання-рекордсмени за кількістю джинси перед виборами - Фото
Фото: pixabay.com
15.08.2019, 12:53

Тільки три виданя не розміщували ніякої прихованої реклами політиків: серед них і LIGA.net

Під час передвиборної кампанії з виборів до Ради, які відбулися 21 липня, число матеріалів з ознаками замовності зросло більш ніж удвічі, порівнюючи з президентською кампанією. Головним їх замовником стала партія  Опозиційна платформа/За життя - 46% від усієї кількості "підозрілих" матеріалів, повідомляє Інститут масової інформації.

"Медіа продемонстрували залежність від редакційної політики медіавласників", - зробили висновок аналітики.

Наприклад, близько 90% інформації з ознаками політагітації на сайті 112 каналу стосувалися проросійської ОПЗЖ. Схожа ситуація і з сайтом каналу NewsОne. Обидва канали належать  Тарасу Козаку, якого пов'язують з кумом  Путіна Віктором Медведчуком.

ОПЗЖ рекламувала переговори з маріонетками Кремля в Донбасі й зниження тарифів на енергоносії через домовленості з країною-окупантом РФ.

Однак така залежність від думок власників в основному стосується великих медіахолдингів, і сайти, що не входять в них, "змогли продемонструвати незалежність і розміщувати джинсу всіх політиків, які її замовляли", пише ІМІ.

Натисніть, щоб збільшити:

8% матеріалів з ознаками замовності стосувалися лідера партії Батьківщина Юлії Тимошенко, яка, пишуть в ІМІ, "для власного піару просувала популярні в суспільстві теми подолання бідності".

Ці вибори відзначилися також великою кількістю немаркованої контрагітації: чорний піар вкидали проти п'ятого президента Петра Порошенка, а також нинішнього - Володимира Зеленського.

Кандидати в мажоритарних округах в центральних ЗМІ практично не піарилися, але в регіональних ЗМІ більшість таких матеріалів були як раз про них: близько 48% джинси.

Читайте також: Медведчук "мочить" президентів, 112-й хвалить його ОПЗЖ: інфографіка