Німецькі газети знайшли фальшивку в злитому листуванні Тимошенко

Німецькі газети знайшли фальшивку в злитому листуванні Тимошенко - Фото
16.01.2013, 15:16

Газети Der Spiegel і Die Zeit написали, що ключові моменти інтернет-листування Євгенії Тимошенко, нібито вкрадені у неї, сфальсифіковані

Ключові епізоди листування доньки екс-прем'єра Євгенії Тимошенко, нібито вкрадені з її електронного ящика і викладені в інтернет, сфальсифіковані. Про це написали журналісти провідних німецьких видань Der Spiegel і Die Zeit, встановивши, що фальшивим є мейл з рахунком за послуги лікарів клініки "Шаріте" на 680 тис. євро за місяць лікування, пише Deutsche Welle.

Сама сума, підкреслюють фахівці, "абсурдно висока". Більше того, нібито виставлений Тимошенко рахунок розмістили на неправильному бланку.

Німецькі лікарі підкреслили, що лікування ув'язненого лідера української опозиції проходить безкоштовно, а сім'я Тимошенко лише покриває витрати на переїзд та проживання німецьких лікарів.

Журналіст Die Zeit Ульріх Крекель в матеріалі "Брудні трюки мисливців на Тимошенко" допускає, що 680 тис. євро, за задумом опонентів екс-прем'єра, повинні сприйматися в цілому не як гонорар за лікування, а як хабар за нібито свідомо узгоджений діагноз.

"Якщо лікарі дійсно брали б такі неймовірні гроші за лікування Тимошенко, в Німеччині це було б небаченим скандалом. Тож я вирішив перевірити цю інформацію, і з'ясувалося, що рахунок - явна фальшивка. Це видно відразу, в ньому багато граматичних помилок. Хто завгодно, хто ходив в Німеччині до лікаря і бачив, як виглядає лікарський рахунок, відразу зрозуміє, що це не автентичний документ", - пояснив Крекель.

Опитані Німецькою хвилею представники ЗМІ вважають, що чорний піар проти Юлії Тимошенко та її соратників замовили ті ж люди, які посадили екс-прем'єра у в'язницю.

Нагадаємо, в ВО Батьківщина викладену в інтернет переписку Євгенії Тимошенко та Григорія Немирі також називають сфальсифікованою. Опозиція заявляє, що трюк організаторів публікації і фальсифікації можна трактувати як злочин - він підпадає під дію як українського кримінального законодавства, так і міжнародного права.

Досьє на Юлію ТимошенкоКлючові епізоди листування доньки екс-прем'єра Євгенії Тимошенко, нібито вкрадені нібито з її електронного ящика і викладені в інтернет, сфальсифіковані. Про це написали урналісти провідних німецьких видань Der Spiegel і Die Zeit, встановивши, що фальшивим є мейл з рахунком за послуги лікарів клініки "Шаріте" на 680 тис. євро за місяць лікування, пише Deutsche Welle.

Сама сума, підкреслюють фахівці, "абсурдно висока". Більше того, нібито виставлений Тимошенко рахунок розмістили на неправильному бланку.

Німецькі лікарі підкреслили, що лікування укладеного лідера української опозиції проходить безкоштовно, а сім'я Тимошенко лише покриває витрати на переїзд та проживання німецьких лікарів.

Журналіст Die Zeit Ульріх Крекель в матеріалі "Брудні трюки мисливців на Тимошенко" допускає, що 680 тис. євро, за задумом опонентів екс-прем'єра, повинні сприйматися в цілому не як гонорар за лікування, а як хабар за нібито свідомо узгоджений діагноз.

"Якщо лікарі дійсно брали б такі неймовірні гроші за лікування Тимошенко, в Німеччині це було б небаченим скандалом. Тож я вирішив перевірити цю інформацію, і з'ясувалося, що рахунок - явна фальшивка. Це видно відразу, в ньому багато граматичних помилок. Хто завгодно, хто ходив в Німеччині до лікаря і бачив, як виглядає лікарський рахунок, відразу зрозуміє, що це не автентичний документ ", - пояснив Крекель.

Опитані Німецькою хвилею представники ЗМІ вважають, що чорний піар проти Юлії Тимошенко та її соратників замовили ті ж люди, які посадили екс-прем'єра у в'язницю.

Нагадаємо, в ВО Батьківщина викладену в інтернет переписку Євгенії Тимошенко та Григорія Немирі також називають сфальсифікованою. Опозиція заявляє, що трюк організаторів публікації і фальсифікації можна трактувати як злочин - він підпадає під дію як українського кримінального законодавства, так і міжнародного права.

Досьє на Юлію Тимошенко