RU

LifeNews видалив новину про зв'язки Навального з Кремлем

06.11.2014, 11:45
LifeNews видалив новину про зв'язки Навального з Кремлем - Фото
Олексій Навальний (фото - Facebook)
Телеканал LifeNews видалив зі свого сайту новинну замітку про те, що російський опозиціонер Олексій Навальний нібито отримує таємне фінансування від уряду Росії.

В четвер на сайті LifeNews було опубліковано матеріал про те, що Кремль нібито займався таємним фінансуванням Навального через його соратника Володимира Ашуркова. За інформацією видання, дві близькі до Ашуркова компанії заробили на державних тендерах більше 100 млн рублів.

Джерело в Кремлі повідомило агентству ТАСС, що інформація про фінансування опозиціонера - "повна маячня і гонитва за рейтингами".

Наприкінці липня Ашурков був оголошений у федеральний розшук у зв'язку зі справою про розкрадання коштів під час виборчої кампанії Навального. В четвер стало відомо, що Ашурков попросив політичного притулку у Великобританії.

Нагадаємо, в жовтні Олексій Навальний підтримав позицію Кремля щодо незаконного вторгнення до Криму. За його словами, анексований Крим де-факто є частиною Російської Федерації і більше ніколи не стане частиною України.

Джерело:  Російська служба Бі-бі-сі

Підписуйтесь на аккаунт ЛІГАБізнесІнформ у Twitter і Facebook: в одній стрічці - все, що варто знати про політику, економіку, бізнес і фінанси.
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини