Канал Business перейшов під контроль сім'ї Януковича, - ЗМІ

12.03.2013, 16:40
Канал Business перейшов під контроль сім'ї Януковича, - ЗМІ - Фото
39c40bf931c1a404d5f59a24e9bc721e.jpg
Власник Ukrainian Business Group (UBG) Руслан Демчак продав телеканал Business. Про це з посиланням на свої джерела повідомляє МедіаБізнес. Угода була укладена відразу після виходу Демчака з СІЗО. Ім'я нового власника не називається, але джерело натякає на його наближеність до сина президента Олександра Януковича.

З осені 2012 року Руслан Демчак перебував у СІЗО за підозрою у легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом. Арешт припав на розпал виборчої кампанії, в якій Демчак в мажоритарному окрузі №18 протистояв впливовому регіоналу Григорію Калетніку. В кінці лютого 2013 року  власник UBG вийшов зі слідчого ізолятора.

У листопаді 2012 року ряду великих телехолдингів надійшла  пропозиція про покупку чотирьох нішевих каналів, що входять до групи UBG, в числі яких був і Business. "Руслан Демчак прийняв рішення про продаж 100-відсоткових пакетів корпоративних прав кожного зі своїх чотирьох телеканалів", - говорилося в листі, розісланому учасникам ринку від імені Євгенія Цяпенка - представника організації Реформаторський клуб, членом якої був і Демчак.

Згідно з листом, за чотири канали, які входять в Ukrainian Business Group, Демчак хоче виручити до $12 млн. Найдорожче він оцінював канал Business, пропонуючи купити його за $10 млн.

Тоді ж у розмові із засобами масової інформації Цяпенко повідомив, що допомагає Демчаку по-дружньому, але відмовився коментувати питання продажу активів, пославшись на відсутність повноважень.

На прохання кореспондента ЛІГАБізнесІнформ підтвердити або спростувати тепер вже факт продажу каналу Business Цяпенко перервав телефонний розмова: "Я не хочу нічого коментувати".

Віктория Сюмар, представник недавно розпущеної громадської ради при телеканалі Інтер, у бесіді з ЛІГАБізнесІнформ не виключила, що телеканал Business дійсно міг поповнити медіа-активи оточення Януковича. При цьому вона нагадала, що нещодавно один із синів президента нібито став власником ще одного телеканалу - Тоніс.

"З урахуванням того, що відбувалося з Демчаком, і останніх спроб розширити медіа-імперію продаж Business виглядає дуже ймовірною. Останнім часом ми спостерігаємо процес створення такої бізнес-імперії. Є спроби побудувати таку потужну медійну силу, яка була б гравцем на ринку... В Україні медіа - це інструмент для політичної боротьби. Так що перед 2015 роком це завдання цілком зрозуміло", - сказала Сюмар.

У групу UBG за станом на кінець лютого входили телеканали Business, Ukrainian Fashion, A-One і Dobro TV. Телеканал Business отримав ліцензію 27 червня 2007 року, а був запущений 1 вересня під назвою UBC. 22 листопада 2009 року на телеканалі з'явилася перша програма англійською мовою. У 2011 році компанія UBG купила 30% акцій телеканалу, після чого відбулося звільнення 40 співробітників. 26 грудня 2011 року змінив назву на Business.
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини

Історії"Машуня, посчитай таблетки". Хватило ли баскетболисту Окунскому перед смертью морфина