FEMEN подає в суд на авторів програми "Гроші"

24.09.2012, 13:48
FEMEN подає в суд на авторів програми
Фото: персональний блог активісток в facebook.com

Таємне проникнення журналістки в організацію - фальшивка, всі заяви програми "Гроші" про рух - брехня і наклеп, говорять активістки

Український рух FEMEN подає в суд на авторів програми "Гроші" (телеканал 1 +1). Учасниці руху стверджують, що інформація журналістів про те, що FEMEN платить своїм активісткам десятки тисяч за участь в акціях, а також інша інформація передачі - брехня і наклеп. Про це повідомила активістка FEMEN Олександра Шевченко.

"Таємне проникнення журналістки в організацію - фальшивка, всі заяви програми "Гроші" про рух - брехня і наклеп", - заявила вона.

За словами Шевченко, журналістка програми Дар'я Чиж запропонувало руху взяти участь у розслідуванні про діяльність громадських організацій в Україні, активістки дали згоду, але підсумок виявився абсолютно непередбачуваним. "В інтересах розслідування ми навмисно почали переговори з потенційними бажаючими замовити акції протесту, з метою виявлення політичних сил, які практикують найм громадських активістів у період парламентських виборів в Україні ", - запевняє активістка, яка фігурує в скандальних відеозаписах.

У FEMEN заявили, що ніколи не платять активісткам за акції, а всі учасники руху беруть участь у протестах на добровільних та ідеологічних засадах. Крім того, ніякої прихованої зйомки про організацію не було - всі сцени і діалоги постановочні.

Крім того, що фігурує в сюжеті французький офіс FEMEN в Парижі і квартира для проживання активісток "були надані власниками театру в користування руху безкоштовно", а переліт і проживання журналістки програми "Гроші" до Франції "був оплачений її програмою". Сума оренди київського офісу, про що також говориться в сюжеті, завищена, за словами Шевченко, в 2 рази.

Разом з тим в русі стверджують, що ніколи не приховували, що четверо організаторів руху отримують матеріальну допомогу від організації, порядок сум якої становить від 4800 до 8000 гривень. "Джерелом доходів організації є приватні пожертвування і кошти від продажу одягу і аксесуарів під брендом FEMEN", - стверджує рух.

За словами активісток, "всі дані, озвучені в програмі "Гроші" від 19 вересня 2012 року, - вигадані.

"Ми звинувачуємо програму "Гроші"у замовному сюжеті про FEMEN і подаємо в суд на авторів програми за свідомий наклеп", - сказано в заяві.

Рух також стверджує, що має в розпорядженні сценарій сюжету, який нібито був отриманий від журналістки програми.

Нагадаємо, раніше журналістка програми "Гроші" на час перекваліфікувалася в активістку жіночого руху FEMEN. Вона з'ясувала, що за офіс у центрі Києва організація щомісяця платить близько 20 тис.грн., а кожна з активісток отримує зарплату не менше $1000. Журналістка розповіла, як тренують феміністок перед виходом на акцію з оголенням грудей.

Скандальний сюжет програми Гроші про FEMEN
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Комментарі

Останні новини

Партнерский проект"Новая нормальность" и как в ней дальше жить