Історія | Медіакілер Коломойського, піарник Арбузова, політик Зеленського. Хто такий Дубінський

Медіакілер Коломойського, піарник Арбузова, політик Зеленського. Хто такий Дубінський - Фото
Олександр Дубінський (колаж – Євген Адаменков/LIGA.net)
15.10.2020, 09:30

Олександр Дубінський: талановитий журналіст і відомий ведучий чи піарник Арбузова-Клименка і медіакілер Коломойського, що шантажує банкірів?

ЧИТАТЬ ПО-РУССКИ

Олександр Дубінський стає впливовим політиком. Якщо раніше він впливав тільки на уми телеглядачів і підписників, то зараз обіймає посаду заступника голови податкового комітету Ради і формує список партії президента Володимира Зеленського на місцевих виборах у Київській області.

Дубінський починав як фінансовий журналіст і швидко став одним з найбільш високооплачуваних репортерів. Але, мабуть, вирішив, що телеведучі заробляють більше, а медіакілери і фахівці з чорного піару набагато більше. Під час роботи на 1 + 1 перетворив програму Гроші в ефективну медіазброю Ігоря Коломойського. За що став одним з найбільш наближених до олігарха журналістів. Що не завадило Дубінському піарити топчиновників часів Віктора Януковича та вигадувати фейки, що дискредитують Революцію гідності. Як політик він нещадно критикує "грантоїдів", але сам кілька років брав участь у грантових проєктах. Ще два роки тому він заявляв, що не піде в політику, тому що там "треба продаватися", а сьогодні він активно будує політичну кар'єру.

Що потрібно знати про життєвий шлях Дубінського, як він заробив гроші на два десятки квартир і скільки коштують сьогодні його послуги?

LIGA.net поспілкувалася з десятком його колишніх колег, знайомих і банкірів. Багато хто відмовився говорити, а переважна більшість тих, хто погодився, попросили не вказувати імені, побоюючись медійних нападок Дубінського.

ВІД КАРАВАЄВИХ ДАЧ ДО ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Про початок кар'єри Дубінського відомо здебільшого з його інтерв'ю. Наприкінці 1990-х 18-річний Дубінський торгував телефонами на столичному радіоринку на Караваєвих дачах. До 2004 року у нього були вже свої магазини, які приносили близько $1500 на місяць.

Читайте нас в Telegram: перевірені факти, тільки важливе

2004 року Дубінський вирішив кардинально змінити рід діяльності. Зміну амплуа пояснює "низькою інтелігентністю" оточуючих його на радіоринку "бариг і ментів". "У той момент навіть не думав, що у мене щось вийде із журналістикою, просто вирішив: чому б не спробувати? Я людина, що захоплюється", – розповідав Дубінський в інтерв'ю виданню Детектор.медіа в 2015 році.

Першим місцем роботи була газета "Экономические известия", що належала бізнесменові Сергію Тігіпку. 2006 року видання придбав співвласник корпорації Індустріальний союз Донбасу Сергій Тарута.

Дубінський досить швидко розібрався в професії журналіста і вже за рік став спеціальним кореспондентом. "Саша був хорошим і надпродуктивним журналістом", – згадує у розмові з LIGA.net один з його тодішніх керівників. За його словами, в кращі часи газети Дубінський заробляв на рівні старших редакторів – $3000 на місяць. Цю ж цифру нардеп підтвердив в одному з інтерв'ю.

Олександр Дубінський з колишньою дружиною Лесею Цибко (фото – facebook/vitaliyermak)

2008 року Дубінський пішов від Тарути до його бізнес-партнера Віталія Гайдука у журнал Weekly.ua, що входить у медіахолдинг Evolution media. Гендиректором холдингу була Юлія Литвинова – колишня прессекретарка Гайдука.

Спочатку Дубінський був фрилансером і писав статті для журналу, згадує журналіст Андрій Яніцький, який був там редактором відділу економіки. "Він дуже швидко писав тексти. Ти йому замовиш у понеділок, і вже у вівторок приходить готовий матеріал", – говорить Яніцький в коментарі LIGA.net.

За його словами, у Дубінського був ремісничий підхід до журналістики: "Він не намагався творчо вразити і створити шедевр, а якісно виконував роботу". Гендиректор Литвинова постійно хвалила Дубінського і просила замовляти у нього тексти.

Один із керівників холдингу пояснював мені, чому Дубінський і його тексти так подобаються: "Олександр вміє простими словами пояснити дуже складні речі. Не факт, що воно було правильним, але для людей, які нічого не розуміють в економіці, це було відкриттям", – згадує Яніцький

2009 року Дубінський став головним редактором журналу і заробляв уже $5000 на місяць, що, за його словами, "не було фантастичною сумою". Паралельно з цим він продовжував позаштатно писати статті для "Экономических известий" і Дзеркала тижня.

Також 2009 року Дубінський працював в експертній групі, яка готувала аналітику для президентської кампанії Тігіпка. Зокрема, Дубінський писав частину книги Тігіпка "Україна: проєкт розвитку", яка стосувалася банків і фінансів. Керував цією групою Іскандер Хісамов, з 2016 року – головний редактор сайту Україна.ру, що входить до складу російського урядового інформагентства "Россия сегодня".

2010 року Дубінський пішов з посади головного редактора Weekly.ua і перейшов працювати на 1 + 1. До приходу на "плюси" встиг попрацювати хронікером на Шустер.LIVE.

Читайте також: Журналісти пишуть, що Дубінський намагався отримати паспорт ЄС. Він уникає відповіді

НА ЗАРПЛАТІ У КОЛОМОЙСЬКОГО

Влітку 2010 року Дубінський починає працювати в департаменті журналістських розслідувань 1 + 1, зокрема в програмі Гроші. Водночас паралельно продовжував заробляти на стороні. Однак про цей важливий розділі біографії пізніше.

Спочатку Гроші планувалися як програма економічних розслідувань, а бюджети виділялися невеличкі, розповідає LIGA.net один із колишніх працівників департаменту. Тому керівник відділу Максим Шиленко набрав "молодих і зелених журналістів".

 

Олександр Дубінський з колективом програми Гроші, 2011 рік (фото – facebook / vitaliyermak)

"У Дубінського на той момент взагалі не було телевізійного досвіду. Він був далекий від виробництва і займався пошуком тем і розбором економічних нюансів у розслідуваннях", – згадує співрозмовник.

Телезіркою Дубінський став майже випадково.

У травні 2014 року з "плюсів" зі скандалом йде ведучий Грошей Жан Новосельцев. Причина – співпраця з телеканалом Гром.TV, який, за даними МВС і служби безпеки 1 + 1, був пов'язаний з ексміністром внутрішніх справ Віталієм Захарченком.

На той час він уже розумів, як працює телебачення, а період кастингу нового ведучого збігся, мало не з першим YouTube-успіхом Дубінського. Готуючи передачу Секретні матеріали, він поспілкувався з російськими пропагандистами Lifenews. Дубінський назвав їх "негідниками" і відмовив у коментарі. "Цей ролик став вірусним, і керівництво каналу вирішило запропонувати посаду (ведучого програми. – Ред.) Дубінському. Але оскільки він був цінний не тільки в кадрі, його залишили шеф-редактором Грошей", – розповідає  LIGA.net один з колишніх топменеджерів телеканалу.

З приходом Дубінського на роль ведучого Гроші стали виконавцем волі власника телеканалу Ігоря Коломойського, розповіли  LIGA.net чотири співрозмовники з медіаринку, включно з двома експрацівниками Грошей. "Навіть в новини (ТСН. – Ред.) вони не пускали відвертий треш. Але для програми (Гроші. – Ред.) не було бар'єрів. Коли потрібно було когось замочити – це був прекрасний ресурс без гальм", – пояснює один зі співрозмовників.

Департамент журналістських розслідувань був автономним і навіть територіально знаходився окремо від каналу. Водночас частина журналістів робила більш-менш стерпні сюжети, а частина – сиділа на замовних матеріалах, говорить LIGA.net колишній працівник департаменту. Дубінський належав до другої частини, стверджують чотири співрозмовники LIGA.net.

Коли Саша став ведучим, ми знали, що він сидить на "заказусі". Є програма, яка виконує свої завдання, а є Дубінський, якому безпосередньо без Ткаченка (гендиректор 1 + 1 у 2008-2019 роках) прилітають замовлення і окрема зарплата від Коломойського. Найгучніші розслідування, очевидно, були злиті службою безпеки Привату, – розповідає експрацівник телеканалу

До того ж у Дубінського була можливість брати замовлення зі сторони. Головне, щоб сюжети не перетиналися з інтересами акціонерів телеканалу: "Саша входив до дуже вузького кола людей, які мали прямий доступ до Коломойського. Ніхто з прямих начальників Дубінського не мав можливості зателефонувати акціонерові і звіритися", – говорить ексколега.

За словами колишнього топменеджера телеканалу, Дубінський входив до числа журналістів, з якими Коломойський раз на півроку зустрічався в Женеві. "Там були і Наталія Мосейчук, і Алла Мазур, і ключові журналісти ТСН. Для власника – це актив, який забезпечує вплив, а не прибуток. І йому важливо, щоб журналісти розуміли його логіку", – пояснює співрозмовник.

Читайте також: Дубінський, Мендель, Яременко. 10 головних зашкварів року

Ексведучий Грошей Новосельцев стверджував в одному з торішніх інтерв'ю, що Дубінський відповідав за зв'язок з "вищими товаришами". Від спілкування з LIGA.net він відмовився.

Вартість одного сюжету в Грошах коливалася від $5000 до $15 000 і більше залежала від платоспроможності клієнта. Про це  LIGA.net розповіли два колишніх працівника програми. Водночас у Дубінського була інша можливість заробити.

Дубінський приходив до банкірів і говорив, що у нього є певна інформація на них. І щоб матеріал не вийшов, потрібні гроші. Фактично це був шантаж. Невихід сюжету в ефір коштував $5000, – розповідає топменеджер одного з банків

Ще один спосіб заробити – прийти до потенційної жертви і сказати, що знаєш ім'я замовника сюжету. Ім'я коштувало $4000, каже банкір. "Він міг і збрехати, назвати неправильне ім'я замовника. Але він умів переконувати людей своєю нахабністю і напором", – додає фінансист.

Офіційно зарплата Дубінського становила 80 000 – 100 000 гривень на місяць. Ці цифри озвучував сам Дубінський в інтерв'ю, їх же  LIGA.net називають два колишні працівники "плюсів". "Проте не варто забувати про замовлення зі сторони. На тиждень таких звернень могло бути два-три", – говорить один з них.

Приєднуйтесь до Instagram LIGA.net – тут тільки те, про що ви не можете не знати

За словами другого співрозмовника, піарникам середнього штибу Коломойський платив від $3000. Тому Дубінський міг отримувати $5000 і більше. Як розповідає експрацівник "плюсів", ці суми Дубінський отримував за відомістю в районі Музейного провулка в центрі Києва. В обмін на це олігарх отримував повну лояльність з боку Дубінського. "Його цінність для Коломойського в тому, що олігарх дає ідею, а Саша придумує, як її реалізувати", – пояснює LIGA.net один з банкірів.

 

Олександр Дубінський (фото – facebook / Teletriumf)

Сам Дубінський заперечує прямі контакти з власником телеканалу. "Я працюю на телеканалі 1 + 1 з 2010 року і бачив його (Коломойського. – Ред.) чотири чи п'ять разів ... Телефоном не спілкуємося, і навіть контакту його немає", – заявив він в інтерв'ю у листопаді 2018-го. Там же Дубінський стверджує, що "контентних" вказівок від акціонерів ніколи не отримував.

"Я для себе займаю позицію, що критикуватиму всіх, кого хочу, крім людей, пов'язаних з бізнесом акціонерів компанії, в якій я працюю", – зазначив Дубінський у тому ж інтерв'ю.

Водночас об'єкти нещадної критики Дубінського дуже часто збігалися з ворогами Коломойського. Деякі з прикладів – п'ятий президент Петро Порошенко, ексглава НБУ Валерія Гонтарева і ексв.о. міністра охорони здоров'я Уляна Супрун. Програма Дубінського звинувачувала Порошенка у вбивстві рідного брата, Гонтареву – в алкоголізмі, а Супрун – у реформі, що вбиває українців, називаючи її "доктор смерть".

Примітно, що до того як очолити НБУ, Гонтарева часто була коментатором статей Дубінського в "Экономических известиях".

Стаття Олександра Дубінського для

Змінювати погляди або, щонайменше, публічну риторику на 180 градусів – особливість Дубінського. Наче й не було нічого, він може розхвалювати тих, кого ще кілька тижнів тому паплюжив. Яскравий приклад – ексголова Одеської ОДА Михайло Саакашвілі. У грудні 2018 року Дубінський називав дол*** ами тих, хто вважає, що "Саакашвілі врятує Україну". А вже у квітні 2020 року пророкував Саакашвілі крісло прем'єр-міністра і називав його "ідеальним тараном".

Показовими є взаємини Дубінського і відеоблогера Анатолія Шарія. 2012 року Гроші знімали сюжети на захист Шарія, якого тоді, за словами Дубінського, звинувачували в "замаху на самого себе". 2019-го Дубінський назвав "зручною" позицію Шарія критикувати владу, не перебуваючи в Україні. У відповідь Шарій заявив, що "зручна позиція – це  рачкувати перед олігархом". А вже в травні 2020 року Дубінський зробив камінг-аут – заявив, що хотів би приєднатися до партії Шарія, якби не було Слуги народу.

У симпатіях до блогера Дубінський зізнався в ефірі телеканалу Newsone, яким володіє Тарас Козак – близький соратник нардепа від ОПЗЖ Віктора Медведчука. Проте, 2018 року Дубінський називав Медведчука "розподільником грошей Кремля в Україні". А зараз є регулярним гостем його телеканалів і разом з ОПЗЖ оскаржує закон про амністію учасників Майдану.

Автомобілі Дубінського (інфографіка – Євген Адаменков/LIGA.net)

Колишня колега Дубінського у "Экономических известиях" Леся Виговська вважає, що тандем Коломойського і Дубінського гармонійний. "Коломойський швидко змінює свою риторику, залежно від того, як це вплине на його інтереси. Була Росія ворогом у 2014 році. Минає час, за олігарха береться ФБР, і він уже розповідає, що нам не потрібен МВФ і треба дружити з Росією. У людини немає принципів, його цікавить тільки влада та гроші ", – зазначила вона в коментарі LIGA.net.

Дубінський не надто відрізняється від Коломойського. Там не йдеться про якісь моральні цінності. Краще мати 20 квартир і дозволяти собі все що хочеш, ніж бути ідейною людиною, – каже Виговська

Читайте також: Дубінський був біля офісу Коломойського перед подачею "анти-антиколомойського" проєкту

НЕ КОЛОМОЙСЬКИМ ЄДИНИМ. ПІАР АРБУЗОВА ТА КЛИМЕНКА

Протягом кар'єри Дубінський намагався не працювати лише в одному місці, і з переходом на 1 + 1 ситуація не змінилася. Він продовжував працювати позаштатним спецкором "Экономических известий". А 2010 року він разом з журналістом Дзеркала тижня Юрієм Сколотяним організував Лігу фінансового розвитку (ЛФР), яка лобіювала інтереси фінсектора і окремих банків. На практиці ЛФР займалася організацією круглих столів з представниками влади, банкірами, експертами та профільними журналістами.

Спочатку це був грантовий проєкт, який підтримував USAID (американське агентство, найбільший донор в Україні. – Ред.), розповідає LIGA.net один з організаторів ЛФР Вікторія Купрійчук. Сьогодні Дубінський активно критикує "слуг Джорджа Сороса" і "грантоїдів".

ДОВІДКА. Ліга фінансового розвитку – не єдиний грантовий проєкт, в якому брав участь Дубінський. 2016 року на телеканалі 2 + 2 стартував проєкт "Роби бізнес". Програма була створена за участю представництва ЄС в Україні. Виробництвом займалося управління журналістських розслідувань 1 + 1, а одним з ведучих був сам Дубінський.

Крім грантів залучали гроші від учасників фінансового ринку. ЛФР працювала за гроші банкірів, каже Виговська, яка відвідувала круглі столи як журналіст. "Саша організовував брифінги на потрібні банкірам теми. Теми обиралися не випадково, а щоб проштовхувати конкретну ідею в інтересах банків. Банкіри висловлювали свою думку, але ніхто ніколи нікому не суперечив", – розповідає вона.

Один із банкірів розповів LIGA.net, що за участь в круглому столі банк платив 5000 гривень. "Це були піар-бюджети банків. До того ж на кожному круглому столі повинно було бути щонайменше п'ять банків. От і рахуйте", – говорить співрозмовник.

Наприкінці 2012 року грантові гроші закінчилися і ЛФР почала шукати додаткове фінансування. "З 2013 року більш активно залучали банки і податкову службу. Деякі банки підписували договори, згідно з якими вони надають ЛФР благодійну допомогу, а натомість отримували місце для своїх представників на круглих столах", – пояснює нову бізнес-модель Купрійчук. За її словами, ЛФР була непоганою організацією, але, коли американські гроші закінчилися, то вже "виживали, як могли".

Андрій Яніцький та ще двоє співрозмовників розповідають, що ЛФР активно піарила Національний банк і його тодішнього керівника Сергія Арбузова. "Одна справа, коли круглі столи замовляє якийсь бізнесмен. Це не дуже великі гроші. Інша справа, коли такий запит від НБУ. Це суми на порядок вищі", – говорить Яніцький.

Допомога Арбузову не обмежувалася круглими столами. Дубінський працездатний: працюючи на "плюсах" і в ЛФР він продовжував писати для ділових ЗМІ. Зокрема, він залишався спецкореспондентом в "Экономических известиях". "2012 року газета припинила виходити в друкованому вигляді. Залишився тільки сайт, який почав перетворюватися в зливний бачок. А Дубінський там періодично публікувався", – розповідає його колишня колега Виговська.

Уже 2011 року Саша працював на гроші, а не на ім'я і репутацію. У людей були підозри, що він пише "заказуху". Але він робив це якісно. Тобто особливо не відходив від журналістських стандартів, але вибирав невипадкові теми і невипадкових спікерів, – розповідає Виговська

На сайті "Экономических известий" досі можна знайти статті авторства Дубінського. Майже всі інтерв'ю в Арбузова брав саме Дубінський. Також він випускав новини про те, що "Арбузов дасть українцям більше грошей", а "програма імпортозаміщення, за яку відповідає Арбузов, має стати ключовим інструментом подолання кризи в українській економіці".

ГОЛОВНИЙ ФЕЙК ДУБІНСЬКОГО

Також ЛФР співпрацювала з ексміністром фінансів Юрієм Колобовим і ексміністром доходів і зборів Олександром Клименком, що втік з України. "Усі контакти з податковою вів безпосередньо Дубінський. Це була його парафія", – говорить Купрійчук. За контакти з пресою у Клименка відповідала Ольга Семченко.

Ймовірно, тоді Семченко та Дубінський познайомилися і непогано спрацювалися, що вилилося у не такий вже і нешкідливий проєкт, як піар податкової та її керівника. Йдеться про медійну кампанію з дискредитації Євромайдану, яку, за даними журналістів Bihus.info, розробляв Дубінський на замовлення Семченко.

Журналісти Bihus.info кажуть, що в їх розпорядженні опинився архів пошти Ольги Семченко. Архів був на одному з комп'ютерів, що 2014 року з офісу холдингу Клименка "Вести" винесли активісти Євромайдану. Журналісти запевняють, що у Семченко є листування з адресатом alexandr.dubinsky@gmail.com (це чинна адреса Дубінського). Короткий вміст листування: в грудні 2013 року з цієї адреси Семченко прислали план дискредитації Майдану вартістю $500 000 + $100 000 на непередбачені витрати. У рамках цієї кампанії Дубінський, за інформацією розслідувачів, встиг придумати і організувати постановку сюжету "Повії Майдану".

Нардеп підтвердив Bihus.Info, що досі користується цією адресою пошти, проте заперечує, що вів обговорення кампанії проти Майдану в інтересах Клименка.

Читайте також: Дубінський стояв за фейком про "повій на Майдані" – Bihus.info

"Все, що показано в розслідуванні Бігуса, відбувалося і в його роботі на 1 + 1. Йому задавалася тема, і він під неї вибудовував план", – говорить LIGA.net один з колишніх медіаменеджерів каналу. За його словами, розцінки, зазначені в листах, відповідають дійсності.

Побічно, справжність листувань підтверджує Facebook-пост Дубінського в лютому 2014 року, в якому він публікує посилання на один зі зливних бачків, у новині якого йдеться про те, що Порошенко домовляється з тодішнім главою АП Андрієм Клюєвим про прем'єрство, а лідери Євромайдану збираються "мочити" Порошенка. Це ж посилання двома годинами раніше він надсилає на пошту Семченко.

МЕДІААКТИВИ. СКІЛЬКИ КОШТУЄ ДУБІНСЬКИЙ

"Якщо ти здатен своєю головою сконструювати навколо події цікавий ракурс, тобі більше нічого не потрібно. Люди самі будуть тебе читати. Не потрібен тобі вже майданчик у вигляді ЗМІ", – сказав Дубінський в інтерв'ю за 2018 рік.

Потрібний йому ракурс Дубінський знаходити вмів. 2017-го він почав активно монетизувати свій персональний бренд: у січні він запустив YouTube-канал, навесні з'явилися сайт dubinsky.pro, однойменні Facebook-сторінка і telegram-канал. На сайті dubinsky.pro зазначено, що це – особистий блог Дубінського, де публікують "факти, плітки й чутки про великі гроші".

"Раніше Дубінський намагався легалізувати проплачену інформацію через сторонні новинні смітники", – говорить LIGA.net політтехнолог, який добре знає український ринок чорного піару. За його словами, ще з часів "повій Майдану" Дубінський використовував деякі сайти, щоб опублікувати замовні матеріали, а далі просив більш відомі платформи розмістити новину в себе. Для розуміння політтехнолог надав розцінки на розміщення матеріалів на низці сайтів, які були актуальні 2016 року.

Зокрема, розміщення однієї публікації коштувало 17 000 – 41 500 грн. Водночас за видалення статті потрібно було викласти в два рази більше – від 35 000 грн.

Навіщо ставити джинсу на якомусь сайті, якщо у тебе є свій. До того ж є історії, які не готовий брати жоден із сайтів і потрібно мати точку входу для подальшої легалізації історії, – каже політтехнолог

Фактично за три роки Дубінський вибудував власний "медіахолдинг", через який просуває необхідну йому повістку дня, а зливи і "розслідування" набирають десятки тисяч переглядів, чим можуть похвалитися далеко не всі загальнонаціональні ЗМІ. Дубінський далеко не єдиний контентмейкер у своєму "медіахолдингу". За словами співрозмовника-політтехнолога, зазвичай на подібних сайтах працює два-три редактора, яким платять близько $2000-$3000 на місяць.

Медіаактиви Дубінського (інфографіка – Євген Адаменков/LIGA.net)

Останнім часом для просування потрібних меседжів і заробітку Дубінський активно використовує telegram-канал dubinsky.pro (95 000 підписників). "Пост в "елітних" telegram-каналах, таких як Резидент і Леґітимний, коштує від $1000. У Дубінського теж флагманський канал", – розповідає LIGA.net один з PR-фахівців.

Читайте також: Арахамія: Канал "Темний лицар" ведуть Дубінський і Бужанський

Водночас пояснює, що такі "експерти", як Дубінський, найчастіше беруть цілісну кампанію. "І в таких випадках $10 000 – це не гроші для нього. У Дубінського середнє замовлення може коштувати $50 000-$100 000", – припускає співрозмовник. Зараз, наприклад, сайт dubinsky.pro напередодні місцевих виборів робить акцент на піарі власника і критичних новинах про чиновників Київської області. Окремо Дубінський проходиться по меру Києва Віталію Кличку.
 
"Є хлопці, які йому допомагають і збирають інформацію з ринку, а Дубінський спілкується з топзамовниками. Зазвичай це люди з великим капіталом. Вони не орієнтуються в цінах на ринку і звертаються до розкручених персонажів. Для них ціна в 10 разів вища. Тому якоюсь мірою Дубінський продає повітря", – розповідає співрозмовник.

Після приходу в політику вектор розвитку "медіахолдингу" Дубінського особливо не змінився. На його ресурсах і зараз можна знайти матеріали, що викривають банкірів, бізнесменів і чиновників. Проте додалася велика кількість позитивних новин про діяльність політика Дубінського. У цьому і перевага власних медіаактивів – можна розмістити джинсу безкоштовно у себе, а не платити стороннім сайтам.

МАТЕРІАЛІСТИЧНИЙ ПІДХІД

Колишній колега Дубінського Андрій Яніцький згадує розмову з ним, що відбулася наприкінці 2000-х: "Одного разу під час престуру у нас зайшла розмова про те, у кого які плани на майбутнє. Олександр сказав, що хоче в 45 років вийти на пенсію, мати будинок, квартиру і не мати проблем з грошима. У нього був матеріалістичний підхід до майбутнього".

Сьогодні Дубінському 39. У нього десятки квартир і автопарк. З грошима повний порядок. Проте про пенсію Дубінський явно не думає і збирається побудувати успішну політичну кар'єру. Хоча і тут Дубінський поводиться як флюгер, оскільки ще в листопаді 2018 року категорично заперечував можливість походу в політику. "Це гра за чужими правилами. Потрібно продаватися і виконувати чужі завдання", – заявив він в одному з інтерв'ю.

Мабуть, ці умови Дубінському до душі.

Олександр Дубінський не відповів на запит про коментар. Водночас у Facebook назвав розслідування "фейком" і "перешкоджанням діяльності народного депутата".

 



Юрий Смирнов
Юрий Смирнов
специальный корреспондент LIGA.net
Якщо Ви помітили орфографічну помилку, виділіть її мишкою і натисніть Ctrl+Enter.

Коментарі

Останні новини